Sömnbrist? Ja!

Godmorgon! Idag är vi uppe med tuppen. Alva bestämde sig för att vakna vid 5.40 och plötsligt verkar hennes vanliga gå upp tid, 7.20 som jag annars tycker känns tidigt, vara världens längsta sovmorgon! Igår natt bestämde hon sig för att vakna redan 2.30 för att hålla sig (och såklart även mig) vaken till sisådär 4.30. Hon var då klarvaken och gjorde allt hon kunde för att den där tråkiga morsan skulle börja leka någon gång! Det hände aldrig.. ZzZzZzZzZ!!!!!

Hur som haver, väl uppe gillar jag ju tidiga mornar så nu är det dags för kaffe och bollibompa!



Skruttan tycker det är jättemysigt att lägga sig i soffan och titta på barnprogram en stund innan vi kommer igång på riktigt.

Hoppas att du har en skön morgon och att du får en bra helg! På lördag ska vi se Saw 3D på bio tänkte vi. USCH och fy! Efter det blir jag garanterat sömnlös ytterligare några nätter! Självförvållat visserligen....



KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofia

Huga! Tur att du har en stor stark kar att skydda dig bakom när ni går hem ;-)

Bättre natt inatt hoppas jag, så var iallafall fallet här, vaknade 03 för välling och sov sedan till just efter 7, me like!

Ha en trevlig helg, så styr vi upp ngt till veckan! Kramis

2010-11-05 @ 12:11:20
Postat av: Anna

Vilken liten sötis i soffan! Ser supperkoncentrerad ut! hihi!!! Hoppas allt är fin fint!!! KRAAAAM!!!

2010-11-07 @ 14:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0