Fröken frost

och damen dimma har visst kommit på besök idag, nu har det ändå lättat lite för inatt när jag var uppe ett varv med skruttan såg man verkligen inte en meter utanför fönstret!





Idag ska vi skriva på kontraktet till vår nya lägenhet! Vi längtar tills vi flyttar, hoppas hoppas någon ivrig själ vill ta över vår så fort som möjligt!!


Jag har kommit på en till sak jag önskar mig i juklapp

En riktig verktygslåda!! Skokartongen börjar sjunga på sista versen..


Till "syverktygen" önskar jag mig denna fina sykorg, finns på Panduro Hobby (bla Hageby centrum) och kostar 149:-



Jag återkommer snart igen med lite förslag på kläder till Alva!

Hoppas du får en bra dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0