25e november

Denna vecka har börjat och fortgått ungefär som vanligt i det anklewska/fredriksonska hemmet. Alva röjer runt som en duracellkanin med batterier som aldrig verkar ta slut. Hon är högt, lågt, under och över. Hon springer, snurrar, hoppar och gör en och annan ofrivilligt trippelvolt. Tänk om jag hade 1/10 av ungens energi!

Hon är iallafall väldigt hjälpsam och sköter tvättbiten exemplariskt!







I tisdags var jag hos tandläkaren och fick beskedet att jag måste ta bort två stycken visdomständer. Den ena växer tydligen helt horisontellt och sköterskan berättade gärna och ingående om hur de skulle behöva borra upp en del av käkbenet för att kunna nå den. Jag mumlade något tillbaka i falsett och kände hur paniken och tårarna trängde sig på. JAG HATAR ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN!! Hellre föder jag ett barn till här och nu!



KRAM, snyft och hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0