Lite av varje

Jag är så trött! Alva sover fortfarande väldigt dåligt på nätterna och att vara uppe 3-4 gånger med någon timmes mellanrum har inte varit ovanligt. Hon är ganska pipig och gnällig under dagarna också, vilket inte alls är likt henne, så jag tror att det ev är fler tänder på gång! Som ett resultat av denna sömnbrist är jag minst sagt lite ur form, grinig less och fräsig som en kobra! Akta så jag inte bits! Men vad fasen, sova får jag göra när jag blir gammal! Det är bara att se det som en fas som snart går över, bita ihop, sminka över de svarta ringarna runt ögonen och köra på.

Hur som helst tänkte jag slänga upp lite bilder på vad vi (läs alva) har haft för sig de senaste dagarna:

Läst leksakstidningen x antal gånger:


Varit på öppna fsk med Sofia och Filip (som inte ville vara med på bild):




Musicerat med Noah när vi var i Sandviken:


Hon klättrar upp på soffbordet och hoppar lite nu och då:


Tittat på julkalendern på morgonen: (7.15 är väl ingen tid för en vaken tupp! Den skulle gärna få börja 5.15 eftersom vi ändå är uppe då(!))




Detta gott folk var ett litet axplock av allt vi gjort de senaste dagarna!
Sist men inte minst vill jag puscha lite för just nu världens bästa artist Robyn och hennes alldeles skitbra album! Botar det allra allra sämsta humör! Till och med mitt!




Det var allt!

KRAM och hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0