6e december

Morsning!

Hoppas att allt är bra och att du haft en bra helg! Vi har spenderat vår helg hos goda vännerna Sofie, Simon och Noah i deras nyköpta finfina hus uppe i Sandviken. Det var verkligen en toppenhelg och det var alldeles för längesen sist! Som alltid var det mycket trevligt och det blev en hel del prat, bus och mat. Det gör vi om snart igen hörrni!

Nu är det måndag och vardag igen och nedräkningen till jul och jobb har verkligen startat på allvar! INTE långt kvar nu...

Tänkte jag dela med mig av en helt otroligt fin garderob som jag gått och förälskat mig i. För den som är intresserad är den en Kast van een huis. Det är en barngarderob och skulle såklart bli Alvas. Jag skulle vilja köpa en vit variant av den som står i mitten:




Priset? 9995 pix/garderob!!! Om det har jag 2 saker att säga:
1 DET ÄR HELT GALET
2 Nej du som tappade andan, jag ska inte köpa någon



För övrig har jag en jätteöm knöl bakom örat (ungefär som en ärta), precis i vecket där örat fäster i huvudet. Vet du vad för slags knölar det sitter där och varför de gör ont får du gärna berätta! Antar att det är nån körtel av nåt slag men varför den gör ont vet jag inte...

Hoppas du har en skön måndag!
KRAM och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0