27e dec

Nu är julen över för det här året och nu väntar vi på fredagen och att det nya året ska göra entré. Vi har haft en jättemysig julhelg med våra underbara familjer! Synd att det ska gå så fort bara, det enda som är positivt med att julen är slut är att man slipper äta mer av den tjatiga julmaten. 362 dagar kvar till nästa gång, skönt! Vi passar även på att säga ett jättestort TACK för alla fina julklappar som både vi och Alva fick!

Medan erik spenderar mellandagarna på jobbet är jag och Alva kvar i finspång och tar det lilla lugna. Alva har röjer med mormor och morfar och jag har passat på att varva ned/upp för vara jobbredo på måndag! Nu är det VÄLDIGT nära!
Stundvis har jag roat mig med att överföra gamla diabilder till datorn. Om det inte vore för 80-tals kläderna skulle man nästan kunna tro att jag var Alva eller tvärtom:




Min BFF Frida och jag:



Jättekul att titta på gamla bilder som man glömt! Hittade även lite bilder på Alva sen i somras, jösses vad hon har växt, man blir lite blind när man ser henne varje dag!







Härligt med sommar eller hur?!
Det var allt för denna gång, hoppas att du haft en härlig jul!

KRAM och hej





Kommentarer
Postat av: Sophy

Oj så lik dig hon är!!

Näe, jag trodde inte att Alva skulle banga tomten heller!! Tuffa bruden ju!!! =) Hoppas ni får en trevlig nyårshelg!! KRAM

2010-12-27 @ 23:33:34
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Frida

Sitter o smaskar på min mintkyssar nu, tack igen. Du är bäst! Ni är verkligen grymt lika. Icke att förglömma din mamma o mormor, skulle gärna vilja se ett kort på dem när de var små. Vad söta vi var (förlåt ÄR) Ses på fredag! Kraam

2010-12-28 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0